miércoles, 17 de mayo de 2023

Poemes d'amor

 Curiosa manera d'introduir els anglicismes en la classe de valencià en l'IES Gran Via

 POEMES D’AMOR AMB ANGLICISMES


La meua mestra m’ha dit que un poema he d’escriure,

no se m’ocorre res de res, així que això no és per a riure

No parlaré del meu bro ni del meu bestie,

però el coneixereu pel seu outfit.

 

Tenia els cabells llargs fins que se’ls va tallar,

un rocker pareixia i s’ha tornat més formal.

Al seu temps lliure sempre està de chill,

però si s’anima als estudis un crack serà.


Així que, amic segueix millorant

i single molt prompte deixaràs de ser,

perquè tan cool com tu ets

no em cap en aquest paper.

                                   Carlos Martínez 4tA


Girl m’agrada el teu outfit

i sobre això publicaré un tuit.

Et vaig a spoilear

perquè a mi em caus regular.


La xiqueta cool del cabell negre

de qui gairebé ningú de la classe és hater.

Tranquil·la que tot açò és de chill

perquè jo no soc el teu simp.


Eres la goat i una bona amistat

relax que aquest poema gairebé ha acabat.

I amb aquesta rima el meu treball ha finalitzat.

                                   Hugo Mingot 4t A


Els teus ulls són molt cool

amb eixe marró obscur.

Fas que brille el sol

amb la teua pell morena i el teu flow.


Sempre està de relax,

per això eres un crack.

I el teu riure

sempre en trau un somriure.


Eres molt bon amic,

un bro per a mi

que sempre està de chill.

                                   Virginia Esteve 4tB


Bon dia, com estàs?

M’agradaria fer-te un brunch al despertar.

Si tu estàs al meu costat

m’hauran de nerfear.


Pels teus ulls marrons,

el teu estil

i el teu flow,

canviaria el meu outfit.


Si et mirares en un espill,

jo t’stalkearia

estant de chill.

                                   Héctor Rodríguez 4tB


Oh amor, m’agrades més que la llum del dia

amb tu de party me n’aniria.

No em faces ghosting

perquè m’agrada el teu outfit.


No em tractes de bro

perquè t’estime un muntó.

No em deixes en spam

perquè al teu costat vull estar.


Anem juntets al gym

sense rebre cap tip.

Es farà realitat el nostre ship?

                                   Pedro Morante 4tC


L’amor és el millor que et pot passar,

però spoiler, no és fàcil de trobar.

Si per la teua culpa el perds,

un loser tu ets.


Com jo a la meua crush la vull conquistar,

un storytime de nosaltres li contaré.

El nostre shipeo li encantarà

i jo l’enamoraré.


Un bonic outfit em posaré,

a un lloc random la portaré

i segur que juntes ho passarem bé.

                                   Sirine Drioueche 4tC

 

ACTIVITAT

Escriu un conte o poema amb dibuix i envia'l per email a:

grupoleoalicante@gmail.com

No oblides posar el teu nom i cognoms, curs, col·legi. Podria ser publicat en el nostre BLOG.

 

 

 

No hay comentarios:

Grupo Leo